gårdagen

0kommentarer

Tänkte berätta lite om gårdagen, hade körlektion 07-08, sen jobbade jag från 15 till 21, fast tog ut min friskvårdstimme så jag fick sluta en timme tidigare, skööönt. Så for jag och Anna på nodo och tog helg. Drack en Irish coffee och mös, sen gick vi på ica där jag köpte en Skyryoghurt, ååååå så gott!! Sen gick vi till badhusparken och satte oss i ett skepp och hade det trevligt. Så en väldigt lyckad dag det vill säga. Och ännu bättre att jag är ledig idag, så ikväll ska jag jävlat njuuuutaaaa!!


Haha, älskar fan att dom är så roliga på jobbet.


Fått en egen bild på anslagstavlan, yeeee




Skönt att ta helg efter en stressig dag med matlagning och matuppackning. Kläckde fan 20 ägg till middagen...













ahhaha, hittade en rolig lapp utan för ica.. alltså VA??! Vem far på det ens??


Kommentera

Publiceras ej