från det ena till det andra

0kommentarer

Åååh, är äntligen bättre i högra halsmandeln, haft ont då jag ätit, svalt, pratat, vridit på huvudet och andas. Så ni kan väl tänka er vilken befrielse det är att det knappt känns längre! Känns som att jag varit sjuk i flera år, så ska väl skutta ner till gymmet då det är heeelt borta och då jag har tid. LÄNGTAR!! Så himla taggad, har liter med överskottsenergi på mig! Och juste, innan jag avrundar...tänkte bara tipsa er om den fantastiska produkt som ni ser på bilden nedan, duschade nyss och använde den då, och den är fockin awsome!!! Det är en skrubb från Clinique som alla borde testa, speciellt nu innan sommaren kommer med sina solstrålar. Hehe. Den är visserligen ganska dyr, men den håller sjukt länge och man känner verkligen skillnad, så lätt värt det. Man ska skrubba en gång i veckan, men vissa perioder skrubbar jag betydligt oftare och direkt efter blir huden len som en babyrumpa, seriöst. Sjukt fresh

Kommentera

Publiceras ej