N-E-R-D

0kommentarer

Duschade just, så fick använda mina nya roliga grejer. Duschcreme, hårinpackning, bodyscrub i duschen, sedan underbar deo, oliv-nattkräm, ögonkräm och bodylotion. Sedan borstade jag tänderna med eltandborste och två olika tandkrämer (en mot ilningar och en för "vitare" tänder), använde mellanrumsborste och tandtråd + att jag sköljde munnen med Flux munskölj. Känner mig grymt freshie måste jag säga.. och kanske lite överdriven, men skitsamma! Hatar dock att jobba så mycket med tänderna när man har tandställning, ni vet dom där kvällarna man äter godis framför TVn och somnar, sen vaknar man och orkar inte stiga upp för att tvätta sig eller borsta tänderna. Well..jag måste ändå gå upp. Varenda gång. (okej, missat några gånger, men ingen är väl perfekt) Inte för att jag tänker på den så mycket annars, men vill ha bort den snart. Bara typ 3 år kvar då, yyaaaayyyyyyyy









Kommentera

Publiceras ej