sjuk men frisk

0kommentarer

Hejsan! Somnade tydligen innan 23 igår, så vaknade utvilad halv 8. Det blev en morgonpromenad på några minuter över en timme före frukosten. Efter typ en halvtimme blev det så drygt att gå så försökte småpringa hela tiden, men har ont i halsen så blev anfådd direkt och kunde inte andas normalt. Dessutom förbjöd mamma mig att träna hårdare än promenader tills jag är helt frisk..... argh. Trots att jag är sjuk så känner jag mig typ frisk, sovit superbra hela veckan, ätit bra (gode nyttigt, inge godis, fika, chips osv och alla mål på dagen) och sen har jag också varit väldigt duktig på att röra på mig! 
hur som helst, När jag kom hem åt jag och nu ska jag duscha och göra mig klar, sedan ska vi till Luleå. Först ska vi på storheden, sen till min kusin en snabbis, han fyller år, sedan till min morbrors födelsedagsfest.

Förresten,  hittade min kamerasladd imorse!!!! Är superglaaaaaaaaad. Slapp ju köpa en ny! Så ska försöka få in lite nya bilder i morgon eller till veckan beroende på hur mycket jag måste plugga. Tror dock att jag kommer ha lite tid för annat, har nämligen två rester i svenskan (duktigt, veeeet.. jag som alltid brukar sköta mig och lämna in saker i tid) och ett stort prov i biologi. 



I brist på nya bilder så lägger jag upp en gammal från i somras då jag var blond. Saknar det ändå, vill vara det igen, men kostade så mycket att göra det stegvis så många gånger, plus att det nötte som fan på håret. But still...

Tycker ändå att jag var gode söt i de...........


Kommentera

Publiceras ej