NYTT ÅR

0kommentarer

Att året 2012 i Piteå skulle börja med en sådan tragedi hade nog ingen kunnat tänka sig. Kände inte flickan, men träffat henne, senast på PDOL i somras. Äckligt att det är så obehagligt nära. Men ärligt talat ska jag inte deppa över detta och tänka att det lika lätt kan hända mig, nej man ska inte leva i rädsla. Jag ska göra tvärtom faktiskt. Jag ska komma ihåg att försöka njuta av varenda dag jag får, både bra och dåliga.


Mitt nyår började med att jag for till Anna i stan där vi mös på, fixade oss, pratade osv. Vid fyra kom Elin och Linnea dit så jag for vidare till Jens. Där åt vi och sedan for vi iväg till Kim. Hade otroligt trevligt och roligt. Vi såg pojkar bada bubbelpool, vi åt bullens korv och chips, vi såg inga fyverkerier, förutom de som Fredric och Linus hade med sig...jag missade även dom, och vi var glada över det nya året som kom. För att se lite mer bilder kan ni kolla på Micaelas blogg!


Kommentera

Publiceras ej