it's cold around me...

0kommentarer

... the night is young. Fast inte. Fan att jag inte har lagt mig än. Fastnade tydligen framför OTH..i typ 10 timmar i sträck. Jag som skulle lägga mig tidigt och gå upp tidigt. Så blev det visst inte! Sen sover alla också, så vill inte lägga mig. Där får ni höra en liten hemlighet om mina rädslor (förutom de uppenbara som till exempel mörker, höjder och så vidare)... Är rädd för att lägga mig och försöka sova då alla andra i huset redan har somnat. Känner mig inte trygg, som att om dom sover, så kan dom inte skydda mig om någonting händer. Så då ligger jag alltid vaken lääääänge och lyssnar efter våldtäcktsmän, tjuvar, spöken och grisen från SAW. Ärligt talat drömmer jag typ mardrömmar om den, att den ska ta mig till platserna i filmen och tortera mig. Har inte sett en SAW-film på över ett år, men varje gång jag fryser så börjar jag ändå tänka på den här kvinnan som typ hade kört på någon unge (eller sett han blivit påkörd?) och sen flytt från platsen, som hänger naken i ett kylrum, typ halvt död, hon säger att hon inte känner sina armar osv, sen spolas det vatten på henne och efter lite draaamaaa så fryser hon ihjäl. Tänker på det typ jämt, vad är det för fel på mig? haha. Usch, hatade verkligen dom filmerna. Har lovat mig själv att aldrig mer se dom. 

Tänkte precis söka på google efter någon passande bild... men vågade inte söka på "SAW" för skräcken över vad som skulle kunna ploppa upp. Varför är jag så rädd för allt? Tror jag är sjuk i huvudet eller något...tror även av någon anledning att det vore bra för mig att övervinna lite rädsla. Hmmm, kanske ska göra en lista över allt jag är rädd för och lägga upp det här? Sedan får vi se vad jag ska göra med det!



Kommentera

Publiceras ej