äntligen frisk

0kommentarer

Tänkte sammanfatta helgen:

Fredag- hängde jag med mattan och annis i stan, vi pratade, såg film och möös. Kom hem vid 1 och somnade direkt för att jag nästa dag skulle...

Lördag-...upp tidigt för att fara med Sara till Nordpolen i boden. Tog längre tid att komma sig dit och hem än tiden vi hann bada. Nice! Åt hamburgare där.. nomnomnom. Kom hem halv 6, gjorde tacos med kycklingbitar, sedan blev det movietime, men somnade rätt tidigt. (var slut efter badet!!!!)

Söndag- Idag vaknade jag vid ett/två. Hade inte haft ont i halsen dagen innan och kände inte heller någonting nu i morse, så tog en 35 minuters springtur. Nu ser jag Peter Pan och väntar jag på mat (kött och bakpotatis,MUUUUUUUUUMMMMMMS), sedan ska jag plugga maasssaaaaa. Huvva, lät inge kul.





Kommentera

Publiceras ej