väntar på bättre väder

0kommentarer

Nu har jag suttit och väntat i skolan i två och en halv timme.. har hunnit plugga ganska mycket dock! Har en timme kvar, så ska göra lite sahällsjobb, sedan softa och vänta på skjuts. Hoppas på att hinna träna ikväll. Är ju nästan för kallt för att springa ute nu (märkte jag igår, trodde jag skulle dö), så måste in till stan för att träna, men då har jag lite problem att ta mig hem. FUCK. Får se hur jag gör. Är jävligt taggad i alla fall, skulle vilja fara på ett spinningpass + styrketräna hela kroppen. Lär bli lite ont om tid, men annars får jag ta det imorgon eller Lördag. ÅÅÅÅÅÅÅH JUSTEE, fredag imorgon, skönt. Den här veckan gick fan fort för mig! Tack för det. jaja, back to work.. See ya



förresten, så såg min läpp ut efter operationen... Nu är det dock bättre, ingen svullnad eller så, men stygnen irriterar så sjuukt mycket.

Kommentera

Publiceras ej