idiot

0kommentarer

Har skrivit klart om autism nu, tog heeela dan, blev från 12 kopierade sidor till 6 med egna ord. Känns bra ändå. Nu ska jag gå och duscha, sen se om jag orkar börja skriva om utvecklingsstörning. Den delen är dock bara 7 kopierade sidor eftersom jag redan cuttat ner den texten, så lär inte ta lika länge precis. Menmen, vill ju komma i säng någon gång också, så om jag inte orkar ikväll så gör jag klart det på skolan imorgon. Kulkul när man slutar fyra. Man får sig för att man inte jobbade hårdare ibörjan. 

Tänker inte ni också så när det blir jobbigt och stressigt i slutet, typ "fan att jag såg den där filmen" eller "jag skulle ha skitit i facebook och bloggarna", sen nästa gång ni ska göra ett arbete så tänker ni på det i några sekunder, men sen slutar det ändå med att ni kollar facebook och bloggar och ser film när ni kommer hem? 
Hatar det, fattar inte hur man kan göra om samma misstag om och om igen. Lär man sig aldrig? Hur kan man vara så korkad? 

Som kompensation för det irriterande inlägget:



tja

Kommentera

Publiceras ej