BANG HEAD HERE

0kommentarer

Min archos har gått sönder. Jag som älskade att ta kort och redigera med den. FUCK LIFE. Varför händer alla små, irriterande saker mig? Visst, bränner inte ner hela Piteå, hamnar i koma eller råkar hugga ihjäl min familj... men dessa ilandsproblem som att saker går sönder och försvinner, det är så sjukt irriterande. Har tappat min norrbottensring, skärmen på min pad har som sagt gått sönder, har en asdålig mobil för att mina andra är borttappade i tyskland eller har fuktskador osv. Hatar detta. 
Är dessutom jättestressad. Har inte tränat på aslänge, tryckte nyss i mig 2200 kcal utöver mat, har asstökigt rum, vet inte var jag har mina saker och har jättemycket plugg i skolan. Har verkligen ingen ro och frid. 

Tror jag ska plugga klart, ladda ner en romanisk film, ta en kort, kort promenad för att rensa tankarna, duscha och sedan lägga mig ner, planera veckan och sova. Känns som att en sådan kväll behövs, får se om jag lyckas.






Något jag behöver:



Kommentera

Publiceras ej