happy again

1kommentarer

Sorry för att jag är världens sämsta bloggare (efter FridaO), jag säger att jag ska bättra mig men skiter alltid i det. Är en jävla rebell helt enkelt.

Var hemma från skolan igår för orkade inte gå i -20 grader i 25 minuter utan musik, dessutom mådde jag helt kasst också. Mådde skit tidigare idag också, så valde att köra på mysflickan på skolan idag, det vill säga mjukiskläder. Idag blev det även en mössa på skallen. Dock blev allting liiiite lättare när jag väl fick träffa mina vänner och inte bara vara ensam hemma och tycka synd om mig själv. Pajala drog även igång ett MAQ-pass på gympan, så utsöndrade massa endorfiner som gjorde mig glad för några timmar. Och efter det var det så jobbigt att vara på ett fuck-my-life humör, så sket bara i det. Så nu är jag rätt glad igen, YAY.



Typ såhär taggad på livet vill jag vara, ååååååh, vill tillbaka.

1 kommentarer

fr1111d4

05 Dec 2012 20:02

haha, gissar att jag är en jävla rebell jag också då ;-)

Kommentera

Publiceras ej