no unhappy thoughts

0kommentarer

Känns som att hela min vecka är planerad. Imorgon ska jag köpa startpaket med 10 körlektioner på Roberts trafikskola, sedan ska jag och mamma fara och kolla på tapeter, sedan ska jag hem. Efter middagen hade jag tänkt fara på ett spinningpass och sedan mysa med Jens. Onsdag ska jag sova ut för att sedan fara till tandläkaren halv två och sätta in räls i de nedre tänderna. Efter det blir det praktik till klockan 21.00 och sedan får vi lov. Torsdag är det kalas i luleå, men det återstår att se om jag ska dit eller inte. I princip hela helgen kommer bestå av städning och flyttning av möbler eftersom jag och min bror ska byta rum. Sen hade jag tänkt börja äta nyttigt och träna som fan under lovet, bra att komma igång då man har tid. 

Efter att ha gått igenom en gammal diagnos så är jag nöjd med matteplugget inför provet imorgon, hehe. Nu ska jag göra författarporträttet klart och sedan är det bara att gå och sova. Kanske hinner se ett avsnitt av OTH också.. Trött är jag. Och om jag går och lägger mig tidigt ikväll hade jag tänkt komma upp tidigt imorgon för ett spinnpass på körpen. Let's see how that goes. 


Förra gången jag var på "kalas"/fest i Luleå

Kommentera

Publiceras ej