backpack

0kommentarer

Eftersom det blev två otroligt jobbiga spinningpass, plus ett gympass av mage, rygg och axlar igår så kände jag att det fick bli en vilodag idag. 
Steg upp halv 1 och efter en, ganska precis, halvtimmes promenad var jag framme hos tandläkaren. De satte in räls på de nedre tänderna nu också, eftersom jag har asmycket överbett så ska de "flytta" undrekäken framåt. Direkt efter jobbet for jag till praktikplatsen där jag var till klockan nio ikväll. Resten av kvällen har spenderats framför TV:n. 

Imorgon blir det att vakna av sig själv, tänker inte ställa någon väckare. Första gången på flera månader känns det som. Efter det ska jag städa mitt rum hade jag tänkt. Vårstäda typ. Plocka bort allt skit, skura, dammsuga, dammtorka och vädra. Ska nämligen byta rum med min bror och vi ska börja fixa lite till helgen, så det är nog läge för storstädning. Senare på kvällen hade jag kanske tänkt fara till Jens, en fågel viskade i mitt öra att han ska bjussa på middag, så om ryktet stämmer behöver jag inte fundera. Hade också tänkt hinna med en benpass efter middagen. Känns väl helt OK ändå..



Har förresten inte visat min fina ryggsäck som jag köpte i Thailand. Den faller lite konstigt på denna bild och jag har dragit snörena lite fel så den rynkar sig annorlunda, men annars så.. Haha, nämen, älskar den!

Kommentera

Publiceras ej