slutkörd

0kommentarer

Tillbaka från Korpen nu. Det blev ett 45 min långt spinningpass + 30 min crossfit, så är jävligt sliten just nu. När jag kom till Jens så drack jag ett glas Juice för musklernas skull och sedan åt jag lite lax och ris. Skulle vilja fara på Zumba någon dag, men är för mesig för att fara själv.


Nu ska jag mysa med Jens tills han och hans far har tid att skjutsa hem mig (menar alltså att Jens övningskör mig hem). När jag väl tagit mig till mitt hus så ska jag duscha/ta ett bad, ta fram kläder och packa gympakläder till imorgon. Vet dock inte vad vi har för gympa men tar väl som vanligt kläder som jag kan använde både ute och inne! Hoppas inte att det blir ute.. ska ju tydligen vara skitdåligt väder, typ regna och blåsa som fan.

Skulle ju egentligen på haik med klassen imorgon. Paddla till Förön, tror jag det var, laga middag där, sova i tält, mysa osv. Längtade skitmycket. Sen blev det inställt på grund av fittvädret. ARGH. 

En till sak som drabbar mig när det är dåligt väder är att jag inte kan ha mina assnigga skor. Eller jaaa...kan och kan. Åker ju buss så, men kan inte gå långt i dem :( Har förresten inte visat någon bild sen jag pimpat dem. Ska kanske göra det ikväll, beroende på när jag kommer hem. Hur som helst så ska jag visa dem SNART. Tyckte det blev skitafint, men kommer nog bli less ganska fort och ta bort mitt vackra höstpynt. Om det nu inte faller av först, känns inte som att det kommer hålla så bra! 



Jaja, vi hörst säkert senare ikväll från min pad. Kommer som vanligt bli ett fult inlägg, men skitsamma. HEJS så länge








Kommentera

Publiceras ej