träningsgrejer att inhandla

0kommentarer

Det blev en 20 mins springtur i skogen tidigare ikväll, när jag kom hem serverades hemgjorda köttbullar med pasta och tomatsås. Klagar inte. Efter det gjorde jag klart skrivuppgiften som vi har till imorgon. Den blev ganska lång. Nu ska jag ducha och medan håret torkar lite lätt så ska jag städa bort mina kläder och ta fram nya till imorgon. Blir att gå på stan med mamma efter skolan, vi for ju in igårkväll och då köpte mamma mig en skitsnygg, knall-lila sporttopp. Nu ska vi fara igen för att se om jag hittar någon bra, långärmad träningströja och kanske ett nytt träningslinne. Dessutom en mindre och smidigare vattenflaska. Hittar jag ingen långärmad tröja blir det nog att beställa en från gymgrossisten samtidigt som jag beställer mina andra saker. Ska ju köpa proteinpulver, kapslar utan koffein (började må så dåligt av det förra gången jag provade) och en shake-flaska! Sjukt taggad. Dock kommer inte allt jag ska ha till lager förrän om två veckor, så får härda ett tag till. NU- dusch. BYEEenda bilden jag har på mamma då hon hatar att vara med på bild

Kommentera

Publiceras ej