shoes

0kommentarer

Jag och mamma ska ju stå på loppis någon dag, så igår städade jag bland mina skor. Började med att ta fram alla jag hade... så här såg det ut



Fick ihop 33 par (bilden), + två som jag missade!

Av dom kastade jag typ 5 och satte 6 stycken i "sälja-högen"
Efter:



Tyckte jag var duktig som plockade bort 11 par.

Dessutom städade jag ut halva garderoben och hittade några plagg att sälja. 




Hur som helst, lovade ju att sätta ut bilderna från i lördags, men är hos Jens nu och orkar inte börja kolla igenom bilderna och välja ut vilka som är värda att he upp... så det blir mest troligt imorgon!

Tidigare ikväll så for jag på ett spinningpass på Korpen, glömde vattenflaska, men som tur var så var SannaGs pappa Anchi där och hade en extra som jag fick låna. Sneelltt. Efter det körde jag ett arm- och axelpass som tog lite över en timme. Så är ganska mör. Nu ska jag duscha och sedan plugga lite, efter det lägger jag och Jens oss och sover! God natt!

Kommentera

Publiceras ej