Kanelbullens dag

0kommentarer

Efter skolan idag så följde jag med den låååååånga biten hem till Annis. Hade en trevligt stund må jag säga! Precis innan jag skulle hem så kom LindaM, kul att ses!


Väldigt gammal bild, men tycker om den



Hur som helst så övningskörde jag hem, sen övningskörde jag till Ica, jag handlade, övningskörde hem, lagade mat med mamma, övningskörde med pappa när han kom hem, kom hem efter en halvtimme och sedan åt jag! Börjar faktiskt bli hyffsat bra på att köra nu, verkligen första gången som jag känt att jag blir bättre och bättre på någonting efter varje gång. Ska försöka boka in några lektioner snart!


Nu sitter jag i soffan och chillar medan mina föräldrar ser hockey. Måste nog plugga lite mer ikväll, men lite senare, för nu ska jag verkligen bara ta den lugnt och vänta på att pappa ska hämta kaffe och plocka upp kanelbullarna han köpte idag, det är nämligen kanelbullarnas dag idag!!!!



Medan jag väntar på det goda så ska jag försöka få tag i Jesse....Vi hade förresten 1år och 5månadersdag igår, vi firade med storbrakafest! Nä, vi for jag tränade. Sen sov vi, seriöst. Jaja, hejdå, hoppas ni haft en bra dag!!! Uppdaterar KANSKE senare. bye

Kommentera

Publiceras ej