five colors in her hair

0kommentarer

Hejsan! Tänkte bara berätta lite om dagen!
Sov hos Jens igår så fick en kvarts morgonpromenad i morse! Efter lunch hade vi vollyboll på gympan, fick sluta lite tidigare eftersom vi hade prov efter. Psykologiprov vare, jag och Anna satt som vanligt längst och var sist ut. Crazy bithches. 2,5 timmar och 15 A4 papper fick jag ihop. Hoppas på ett bra betyg! Bara ett prov kvar denna vecka. Gjorde ju Biologiprovet i måndags, var grymt svårt, så får se hur det går! Provet på fredag är i social omsorg, ett G-prov som man tydligen kan få VG på? öööh okej... Nämen skönt, då behöver man inte kämpa lika hårt.

Efter skolan så färgade jag min hårförlängning och ska snart färga mitt egna hår för andra gången, blev ju lite fläckigt sist eftersom jag färgade en mörk färg på mina slingor. Hoppas det blir fint denna gång!!:) 

Haha, tänkte bara på det Anna sa idag när jag läser igenom det jag skrivit, hon tycker att jag har så jävla seriös blogg... antar att jag har det, känns ganska fult, men använder den som en dagbok ju!!!! meeeen, läs hennes bloggish om ni vill bli lite mer roade! 

Nu ska jag läsa lite i social omsorg-boken och glädjas åt att jag har hunnit med rätt mycket idag! (typ städat o så) Har dock inte fått in bilder från kameran till datorn än... min skärm funkar inte ens nu?? fattar inte, den fungerade i helgen vafan. Hatar sånt där, det händer ALLTID mig och my family, aldrig saker som funkar hemma hos familjen Berg... Jaja, see say later.


Håll utkik senare om jag lagt ut bilderna, men kom ihåg att söka på tidigare datum då!






vääääldigt gammal bild på mig och Annis!

Kommentera

Publiceras ej