the best things in life are free

0kommentarer

Tidigare idag följde jag med Reggie till en tuff photo session, vi blev sminkade och fotograferade. Var faktiskt grymt roligt, länge sedan man var så fixad. For dock hem innan vi hann se korten, blev så jävla drygt och var less som ett aber. Tog kort med min egen superkamera och bilderna får ni se när jag lagt upp dem... bilden nedan ger er lite försmak på de osminkade modellerna.
Hur som helst så bjöd mamma på middag, så åt finmiddag med pojken på the one and only, Arbaillo. Mumma!!! Efter det skjutsade Jesseripper mig till Mattan där det var häng med dom bästa, alltså MK och Annis!! Där bakades en tobleronekladdkaka som smakade otroligt ljuvligt. Hade en bra kväll. Saknat finflickorna ju <3 så lördagen har bjudit på det mesta av allt det goda i världen.
Nu saknas bara min älskling brdvid mig i sängen, hoppas av hela mitt hjärta att han kör hit inatt för min skull... somnar med tummarna hårt hållna och önskar en nattönskning som jag tycker att man är värd efter varje dag. Sov gott


Kommentera

Publiceras ej