psykologi

0kommentarer

Dåligt uppdatering, som vanligt. Om ni undrar varför jag lägger in vissa inlägg på ett tidigare datum beror det på att jag skriver om något som hänt då, men inte hunnit lägga in det. Så då lägger jag in det senare, men på rätt datum för att jag ska komma ihåg när det var! Använder bloggen mer som en dagbok osv.

Hur som helst så skrev just mamma att jag fått mina saker från gymgrossisten idag, gick sjukt snabbt, beställde det ju i fredags. Grymt taggad, men hinner nog inte träna idag ändå. Nån dag i veckan ska jag dock fara och kolla om det fungerar. Har betalat tillbaka allting som jag var skyldig mamma för det här och ett par byxor nu. Sjukt skönt. Visar vad jag fått när jag kommer hem...

Nu ska jag börja plugga till psykologiprovet imorgon. SES


Kommentera

Publiceras ej