nu mår man.

1kommentarer

Att man mår. 26 grader varmt, sitter ute på balkongen i bara linne, på högsta våningen med utsikt mot havet och med en grogg i handen. Solat hela dagen och har fått en grymt schysst räkbränna. Snart blir det senmiddag och gratis efterrätt i så stor mängd man vill. Finns cirka 7 olika chokladkakor att välja mellan, inte klagar jag. Jag och älsklingen har köpt egen snorkelutrusrning och en undervattenskamera så imorgon blir det att simma ut själva jättelååångt för att titta på fina fiskar. Vi har det perfekt. Verkligen, så underbart att det inte går att förklara. Jag saknar dock min familj lite och finaste Anna! Men det får man ta. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig snabbt! Hoppas ni har det superbra där hemma. Vi ses ju snart allihopa! Ps. Jag TROR att Jens skulle lägga upp någon bild på facebook, så titta där! Puss ha det skitbra!

1 kommentarer

anna

22 Oct 2011 11:26

ÅH JAG SAKNAR DIG OCKSÅÅÅ!!!!!! :( jag är så hilma avundsjuk på jesse...>:-( sköt om dig! puss <3

Kommentera

Publiceras ej