Come with me, where you'll never, never have to worry about grown up things again

1kommentarer





Tjoobbaaa, pluggar på så in i hm, hm, hmmm (ska ju helst inte svära)
Pluggade en och en halv timme på skolan medan jag väntade på mamma. Sen kom jag hem, började översätta engelskan direkt och har suttit med den i typ 2 timmar. Den är så sjukt lång, fattar inte. Så många ooooord.
Nu ska jag dock börja skriva lite på samhällsen, sen ska jag unna mig ett program från någon serie. Kanske laddar hem Pretty Little Liars som jag tänkt ladda ner jättelänge men inte orkat.. Någon som vet om det är bra ens? Har dock 8,1 på IMDB. 


En fråga till er alla (ingen kommer ändå svara... eller ja, kanske anna eller någon annan prick från klassen, men), tycker ni att jag ska ha en frågestund? Eller vet ni allt om mig redan?!!??!?! 




Säkert att ni vet allt om mig från denna spännande tid? hhhhmmmm

1 kommentarer

Jenny N

23 Nov 2011 07:58

tycker det skulle vara kul om du skulle ha det ;) och pll är så sjukt bra!!

Kommentera

Publiceras ej