svordomar

0kommentarer

Nu säger jag snart natti efter en tung dag på skolan och inventeringen. Enligt min beräkning borde jag ha tjänat minst 550 kronor idag och det är två dagar kvar. Kanske far med bror på bio då, med tanke på hur rik jag kommer bli! Förresten, på tal om något helt annat så ska jag försöka lägga ner mitt svärande, kanske inte helt, men minska det i alla fall. Bra va? Tycker jag svär alldeles för mycket ibland... orden har liksom tappat sin betydelse från att vara ord som har effekt till att bli helt vanliga ord man inte ens märker att man använder länge. Och då spelar det ju ingen roll om jag plockar bort dem från mitt ordförråd. Men nu ska jag sova. Godnatt alla fina :) ps. Regina hade ju en frågestund på sin blogg för ett tag sen, funderar också på att ha det men skulle nån fråga något ens? Tror seriöst inte det... har ju inte direkt många läsare :(... pss. Bilden nedan visar mig i vintras xD Jag i vintras xD

Kommentera

Publiceras ej