skön skoldag

0kommentarer

Hemma nu efter en jobbigt, slapp dag. Nödvändigt att komma till skolan ens.. Två av timmarna så såg vi film. Då menar jag FILM, en spelfilm, inte någon dokumentär eller nå annat tråkigt. Båda filmerna var sjukt bra, rekomenderar dem faktiskt. De heter, I Am Sam och Good Will Hunting. Så om ni inte redan sett dem så se dem!!!
Den sista timmen hade vi gympa, vi bowlade. 

Så soft dag har jag haft. Ganska kul ändå. Nu ska jag plugga samhälls, inte alls lika roligt, men man gör ju vad man måste. 

Förresten, fick en fin kommentar om att jag borde ha frågestund, så tänkte KANSKE fixa en frågeruta om jag kan, annars skiter jag i det!!! 

SES

Haha, SJUKT vilken gammal bild. Känns det som i alla fall! LindaM, jag och Anna när vi hade lite att göra en dag

Kommentera

Publiceras ej