I wish I could bubble wrap my heart

0kommentarer

Dålig dag idag. Möjligtvis nyttig för framtiden, but still, en hjärtekrossar-dag. Som tur var hade mamma gjort våfflor när jag kom hem och pappa drog dåliga skämt för att få mig på bättre humör. Nog älskar man sina föräldrar ibland, men bara ibland... eller hur? Efter det drog jag på ett snyggt pokerface och grattade pappa på fars-dag med ett stort leende, en hård kram och en present från mig och resten av familjen. Det blev boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic" som han sa, snabbt en gång att han ville köpa. Alltså en perfekt present. Önskad men överraskande. Bara för att pappa tyckte synd om mig så erbjöd han sig att stiga upp tidigare för att skjutsa mig till skolan imorgon, han ansåg väl att jag var värd att slippa bussen en morgon. Därför la jag in en söt kommentar som "åh, vad snäll du är" för att han skulle känna sig nöjd och snäll och slippa ångra sig. Men nu ska jag, förhoppningsvis, somna gott. Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej