bortglömd p-stav

0kommentarer

är så trött att mina ögon svider och ögonlocken vill falla ihop.. men jag kämpar mig genom ett blogginlägg ändå! 

Tänkte faktiskt bara berätta att jag glömt att säga att jag satte in en p-stav förra veckan, torsdag för att vara exakt. Hade en tid för undersökning och lite prat om den på onsdag eftermiddag, sen fick jag tid att sätta in den redan nästa morgon. Blev ett lite hastigt beslut men ångrar det inte än så länge. Nu återstår det bara att se om jag behåller den i eller om jag snittar armen och drar ut den. Hur jag gör beror endast på hur mina menstruationsblödningar (äckligt ord) uppträder. De varierar ju sjukt olika från olika individer, så får se om min kropp vill ge mig lycka eller sorg! 







nämen nu vet ni det, tänkte bara att det kunde vara lite roligt att veta...

Är det bara jag som tycker att det finns så sjukt mycket att skriva om på natten jämfört med dagen? Hmmm... Men jag fortsätter berätta för min egen skull, ni behöver inte läsa om ni tycker jag är jobbig...
Tränade hur som helst idag efter skolan, först Step i en halvtimme och sedan spinning i en timme. Spinningen var äckligt jobbig idag, var nära på att spy en gång. Kan säga att jag aldrig någonsin ansträngde mig så mycket på den tiden jag spela fotboll, sjukt va? Vad intresserad av sporten jag måste ha varit. 
Efter det så åt jag middag med hela familjen, tacos blev det. Vi satt lite för länge vid middagsbordet och pratade, så blev lite sen. Matilda skulle nämligen komma efter middagen! Så tillslut var hon här, vi såg film och mös till klockan 2. Tog en kall dusch eftersom jag var sjuukt varm och nu sitter jag här i väntan på att mitt huvud ska sluta komma på fler saker att skriva om så jag kommer i säng någongång. 

Där säger jag äntligen stopp och godnatt, vi hörs! Ps. Kanske ska till Ikea imorgon, skulle va kul.


Kommentera

Publiceras ej