Vad är det för fel på mig egentligen!?!??!!?

0kommentarer

hejhej! Har inte haft något intressant att skriva om så har inte orkat börja...men nu var det ju ett tag sen så!

Igår åt vi sen middag hos några släktningar, efter det övningskörde jag hem och sedan tillbaka till stan! Haha, duktig....Sedan for jag och Jens och tränade, eller...jag provade mina nya Reebok för att se om dom fungerar! När vi kom hem till Jens så mös jag med katten, men började må jätteilla lite senare på kvällen. Började göra fruktansvärt ont i magen, trodde typ att jag skulle sprängas! haha. Efter ett tag så spydde jag, det blev bättre med illamåendet men jag hade lika ont hela kvällen. Min mamma tror att jag har blivit gluten. Själv vågar jag ju inte tro det och hoppas på att det är katarr eller något liknande, fast har ju fått tuggtablettter mot katarr som ska börja hjälpa efter några minuter, men kände inte av någonting alls igår. Har fått tabletter eftersom jag har fått såhär ett par gånger den senaste tiden och dom på vårdcentralen trodde att jag hade fått katarr efter att ha varit för stressad..! Men eftersom gluten även finns i generna (min bror är det) så började jag bli lite orolig. Ska prova att inte äta vanligt mjöl ett tag och se, kanske även bokar ett besök så någon kan kolla upp vafan det är?



Tänkte bara visa en lite rolig bild för att det var ett så seriöst inlägg! På första bilden är det jag Februari 2010, och den andra typ nu! Galet vilken skillnad, såg ju ut som en bebis förut??? och mullig i ansiktet var jag också! Ser ut som en helt annan person enligt mig..




  


Nu

Kommentera

Publiceras ej