blir kanske en mysig semester med älskling ändå!

0kommentarer

Hallå! Tänkte bara börja med att säga att jag har blivit jävligt brun nu!!!!!! yeeeey! Fast har shortsrand vilket inte kommer bli så supersnyggt när jag ska ha bikini, men jaja.
Vi hade i alla fall vattenkrig på jobbet idag, när jag kom hem så packade jag sen for jag till jens. Vi gick till kioskpiraten/piratkiosken och köpte mjukglass, sjuuuukt gott. Efter det så vilade vi och åt middag, sen gick vi till LF och såg "Jens lag" spela fotboll. Första vinsten ;) Vi tog en omväg hem bara för att vi ville promenera i det underbara vädret. Nu sitter jag i alla fall här och väntar på att Jens ska duscha klart, sen blir det ut med hunden en snabbis och sen sova/se film! 

Juste, Jens har fått en tid på sjukhuset på fredag, han ska röntga om armen och sen ska dom kolla vad dom måste göra. Eftersom han fick en tidigare tid så blir det mest troligt att fara till Estland redan på söndag/måndag! Riktigt kul. Vi ska typ bo själva i en lägenhet nära fina stränder osv! Jens mamma sa att det finns billiga skor där...hihihi ;) Hoppas det blir så som det är sagt :D Nu ska jag mysa med älskling, Hejdå, ha en bra kväll! 



Bild tagen av Micaela!

Kommentera

Publiceras ej