stackars Jens...:(

0kommentarer

TJA. Nu har jag lite tid över till att blogga! Som sagt så bröt Jens högra armen i söndags när han spelade korpenfotboll. Jag följde han till akuten och satt där i 2 och en halv timme, han fick gipsa direkt, men han måste in om någon vecka för att ta bort gipset, kolla armen, se vad dom måste göra osv. Hur det blir med resan vet vi inte än eftersom vi inte vet när han kan ta bort gipset, men min fina har lovat att vi ska resa i år, direkt gipset är bort! Han säger att smärtorna börjar avta lite i alla fall och det är ju positivt! :) Han var även tvungen att flytta fram uppkörningen och teorin osv, men sånt får man ta. 
Om vi har tur så får han en tid på sjukhuset innan helgen så vi kanske kan följa med Erik till Estland redan då :D Skulle ju fara dit senare egentligen för hans och Sofias bröllop men skulle vara underbart att fara tidigare, det är ju typ 27 grader i skuggan där nu osv, så det skulle ju som bli en liten semester. Det tycker jag skulle vara bra eftersom vi förmodligen måste vänta med våran resa.



Här är i alla fall sötisen min när han just kommit hem från akuten!





Och när jag skulle hjälpa han att duscha ;)


Kommentera

Publiceras ej