fest hos mange

0kommentarer

Hallå! Tänkte berätta lite om vad som hänt idag. Jobbade ju från 8 till halv 3, där lärde jag mig NÄSTAN att cykla enhjuling ;) duktig va?!?!? Jo tack, jag vet. Ganska stolt faktiskt. Efter jobbet for jag på stan och köpte ett par skor. De hade kilklack i trä vilket jag älskar och inte så hög klack vilket är behagligt. Tycker faktiskt om dem riktigt mycket! Dessutom hittade jag en ursnygg klänning på bikbok, men eftersom jag sparar pengar så blev jag lite snål. Därför for jag och min bror och köpte en glass, de mosade in godis i mjukglassen så de blev skitgoda! 



min Geishaglass!







Efter stan for jag hem, åt och packade. Sedan övningskörde jag till Jens, gick faktiskt hyffsat bra! Och nu sitter vi och äter jordgubbar! MUMS. Bloggar senare ikväll! KANSKE visar skorna då! Puss ha det bra

Kommentera

Publiceras ej