gummistövlar

0kommentarer

HEJ. Förlåt att jag inte hade tid att blogga varken imorse eller på lunchen, men har faktiskt en ursäkt. Vi skulle ju till LF idag för att ha en friidrottsdag med barnen, så hade ringt till en av lärarna dagen innan och frågat om jag skulle få fara direkt dit från Jens (som bor två minuter därifrån) istället för att fara från stan till hortlax, sen direkt tillbaka till stan. Självklart gick det bra, så skulle vara där vid 9, vilken gjorde att jag skulle vara tvungen att stiga upp typ halv 9. Sen vaknar jag 8 av att Jens är försenad och stressar omkring, sen ringer mamma och säger att läraren har ringt imorse och sagt att det är för blött för att fara till LF. Så därför blev jag också försenad och det är anledningen till att  jag inte hann blogga imorse! Dessutom var jag tvungen att jobba över bara därför, tur att han som jag jobbar med var snäll och stannade en halvtimme efter han hade slutat bara för att jag inte skulle ha det så jävla jobbigt på skolan. 

Jaja, nu är jag i alla fall hemma och funderar på vad jag ska göra. Jens skulle plugga teori och övningsköra så måste vara ensam ikväll :( Kanske sätter mig och pysslar med nå smycken, laddar ner Legally Blonde och myser? Borde träna också, men det orkar jag inte. Får ta med mig mina Rebook till jobbet imorgon istället, enklare träning! hehe. Tycker faktiskt att dom fungerar, har haft hur ont som helst i benen efter jag använt dom, typ helt trött/slut. Så antar att dom hjälper! 




Varit så dåligt väder idag att jag var tvungen att ha på mig STÖVLAR hela dagen.




Tror jag ska köpa fina stövlar med något fint/snyggt mönster. Jag menar, bara för att det är dåligt väder så vill man ändå vara ute ibland och då vill man ju fortfarande se fin ut? 

T.ex. dom här, haha så himla fina 





Jämfört med dom som jag hade idag och såna här:


Kommentera

Publiceras ej