galen igelkott på besök!!!!!

0kommentarer

HEJ! Haft/har en jättemysig fredag med älskling! Vi grillade mat ute i solen och mös på! Vilade nyss ett tag medan Jens lekte med sin nya iphone, känner på mig att jag kommer bli galen på han. Han har suttit med den hela jävla kvällen, berättat så flitigt vad han kan göra osv. När jag ber han att lägga bort den en stund för att vara med mig så tvekar han en lång stund och ser ledsen ut... Ojojoj. Tur att han är söt i alla fall! Nu ska vi duscha, kanske se en film och göra något kul..ååhåhåhååhå ;) 



Lite bilder från kvällen!



Jens grillar!





Medan han grillade så kom en igelkott på besök. Den bor typ under huset? Man hör hur den kravlar omkring där under, haha. Först gick den fram till Jens fot och luktade såg det ut som. Sen sprang den in under altanen igen, men efter någon minut kom den tillbaka, gick ännu en gång fram till Jens fot... Men denna gång så sprang den fram och bet han i tån, hahahahahhaha. Därefter tog Jens på sig ett par skor ;) Grymt kul. Dock mindre kul att han måste ringa till sjukhuset imorgon och fråga om han måste komma in och ta någon spruta :(
(hahahhahahaha, fortfarande lite kul)







Detta blev middagen i alla fall! Fläskfilé, flyftpotatis, (korv som Jens ville ha????) och vitlöksbröd!
Supergott






Och såhär mysigt hade vi det





Dessutom lärde jag pojken att göra en fläta, förut sa han att han kunde och envisades hela tiden med att få göra en, sen tog han tre hårslingor och bara rullade ihop dem? VA? Aja, han är fortfarande dålig men... Stolt över han ;)







GODNATT







Kommentera

Publiceras ej