MINI DIGESTIVE?!?!?!

0kommentarer

HEJHEJ. Tidigare idag var jag på stan, köpte 6 saker för 98 kronor!!!! gud, vilka kap. Duktigt Linda! Visar (kanske) sen! Efter det åt jag och Jens jordgubbar på altanen i solen och mös. Dessutom hade vi musik som hans mamma lyssnade på i bakgrunden, typ gamla och härliga låtar! JAJA
Nu sitter jag i alla fall hemma hos mig med Annis :D Vi for iväg till en strand inne i skoghelvetet och pratade och åt massa gott! Jag åt mini Digestive och Anna åt gottagodis. Visste inte ens att det fanns mini Digge, dom var typ som en enkrona, sjukt söta och goda!
När vi satt  där kom det upp massa fina, gamla minnen från tidigare år när jag och Anna alltid åkte dit med David osv? haha ååååh, roligt att tänka tillbaka! ;) 
Wellwell...nu blire film, Peter Pan....hehehehe. Laddade även ner Spirit-hästen från vildmarken. Haha, satan vad great!





Haha...icapåsen stod där när vi kom!!!! SORRY







Sen kom två random hundar förbi. Fattar inte, helt plötsligt stod den vita bakom mig som nåt annat jävla tard. 






BYEBYE DUDES

Kommentera

Publiceras ej