festbilder!

2kommentarer

Hejhej! Tänkte bara börja med att säga att gårdagen var grymt trevlig, träffade massa roligt folk osv! Här kommer några bilder från kvällen!


Haha, trött student@my place




Middag med Jens!




Micaela och Linus, så jävla fina! 




Sen kom ju Anton också! Inte sett han sen förra examen tror jag, grymt roligt var det i alla fall!




























Fattar inte handen?



















Charmiga...







En sång till födelsedagsbarnet!





Nu ska jag städa mitt rum lite, sedan äta middag och efter det fara och hänga med Matilda och Anna eftersom Mattan far imorgon! Senare i natt blir det att vänta in Jens från krogen. Han fyller ju 18 på söndag så ikväll blir hans första gång att gå ut! Roligt,roligt, men känner på mig att han kommer bli jäääävligt full ;) Tur att min bror ska hämta han från stan sen inatt!





2 kommentarer

Vikke

11 Jun 2011 17:56

de var det fulaste!!

frida

11 Jun 2011 19:12

hahah handen..asså va???

Kommentera

Publiceras ej