FEEEEEST

0kommentarer

Tjaaaaaaaaba! Nu kommer en uppdatering :)
Igår kväll blev det att fara till Munksund, jag började med att gå till Jens, sen gick vi till Kim och senare skjutsade han mig, Jens och Simon till David Eriksson där alla var! Kvällen var riktigt nice om man bortser från alla myggbett ;) Träffade tre från klassen till och med, roligt! 


Var ju på Saras examen tidigare på dagen också så här är en bild från den!
Hon var så sjukt snygg!






Här är även några bilder från kvällen:

Hann gosa med Kim och Rebeckas "Lill Osc(k?)ar" också!




Hos David! Sofia, Regina, Felice och jag. Ser sjukt drogad ut men skyller på blixten..



Linus och Ludde



Tog inte så många bilder igår, men får kompensera och ta mer idag! :D Ikväll blir det partaj hos Tobias Wikström, som fyller 18 imorgon (?). Taggar som fan!
I alla fall, tidigare idag var vi på skolan och kollade när studenterna sprang ut. Fan vad man börjar längta tills man själv får gå ut!

Bild på bror :



Riktigt stilig. Grattis!

Jaja, nu ska jag fixa mig, äta osv. sen är det ON!

Kommentera

Publiceras ej