Sommarjobb

0kommentarer

Hej igen! Inte bloggat på flera dagar nu! Eller jaa...typ några i alla fall! Men har inte haft tid, sommarjobbar ju nu. Från typ 8 eller 9 till halv 3 eller halv 4. Fast har jobbat in hela midsommar nu så har jobbat två timmar extra i tre dagar, började halv 8 och slutade 4, så har varit ganska trött den här veckan! Jobbet är i alla fall helt okej, är på fritids i hortlax. Hela måndagen städade vi ut lego- och kaplalådor vilket var ganska så tråkigt, men resten av dagarna har vi bara varit med barnen! Grymt skönt ändå eftersom jag har haft mina Reebok på mig på dagarna så har ju tränat i dom i flera timmar sammanlagt! Dessutom får man ju vara ute hela tiden också, typ 6 timmar per dag, får sjukt mycket energi och så blir jag brun! 

Efter lunchen idag for vi med de äldre barnen till pottan och badade, var tvåa i (grymt nöjd)!!! Mitt första dopp och allt ;) 







Dessutom så klippte jag mitt första kort idag ;) Bara för att jag handlar så mycket! Eller? Njaaa, hade tappat det så vi spärra det, sen hitta vi igen det, men hade redan fått ett nytt så var tvungen att slänga det gamla!!!!! hehehehhehe



Kommentera

Publiceras ej