har kroppen full med myggbett med jag är glad ändå!

0kommentarer

När jag vaknade imorse så var det över 20 grader varm i skuggan, varma vindar, klarblå himmel så dagen kunde inte ha börjat bättre!
Idag så cyklade jag in till badhusparken och hängde med klassen som en sista grej för det här året! Måste säga att OP1A är en otroligt fin klass! Efter det så gick jag på stan och köpe en present åt Jens eftersom han fyller 18 på söndag, men for hem direkt jag kunde! Nu ska jag äta något och sova, efter det måste jag skynda mig att duscha, fixa mig, packa osv, för Sara har ju avslutning halv 8, hon går ut nian, så ska fara och se den. Direkt då den slutar ska jag möta upp Jens och sedan dra iväg någonstans! Hoppas kvällen blir nice! Outfiten får ni se imorn tror jag eftersom jag förmodlingen inte kommer hinna blogga något mer idag! 
OCH JUSTE, FICK SOMMARLOV IDAG. Nice! Jaja, ses, byebye




Kolla förresten alla myggbett jag fick på vandringen igår och detta är bara ETT ben.. nästan 30 samanlagt på båda benen!


Kommentera

Publiceras ej