blodprov

1kommentarer

Om ni undrar varför vissa meningar/ord i texten nedanför är feta så tänkte jag såhär: De som inte orkar läsa texten vill kanske ändå veta vad som hänt, så om de läser det feta så blir det som en sammanfattning! SMART VA?

Kom nyss från vårdcentralen! Tog några tester för att kolla upp vad det är för fel med min mage å de! Först tryckte en kvinna på min mage men kände ingenting konstigt sen frågade hon en massa saker, sen gick jag till en annan kvinna som tog blodprov i vänstra armen. Efter det fick jag fara hem. 2 minuter senare ringer det på min mobil, det är kvinnan som tog provet, dom märkte precis när jag for att jag skulle ta mer tester? haha, aaaah, så for tillbaka. Då skulle samma kvinna ta i högra armen eftersom den vänstra redan var stucken i, blodådrorna syntes inte så mycket men tillslut hittade hon en. Hon stack in nålen, sen försvann blodådran in typ? Så hon började röra omkring med nålen under min hud. Kändes som att hon stack ett nytt hål varje gång hon rörde den, men hon hitta den inte. Det kom inte ens en enda bloddroppe när hon drog ut nålen. Då fick en äldre tant göra det, så det blev klart! Säger då bara att det är tur att jag inte är det minsta spruträdd. Den yngre kvinnan bad så hemskt mycket om ursäkt, sedan fick jag ta ett urinprov och nu är jag hemma! 



Nu ska jag gå ner och fira mamma eftersom hon fyller år idag! Gissar på att vi kommer gå ut och äta? AJA, hejdå! Ses sen!



Mina armar :(


1 kommentarer

Anonym

20 Jun 2011 22:00

hahah åååh har du kissat i en burk idag? xD

Kommentera

Publiceras ej