PDOL

0kommentarer

hallå! Förlåt att jag inte bloggat seriöst på aslänge..
Känns dessutom dåligt att jag typ börjar varenda blogginlägg sådär... Funderar faktiskt på att lägga ner den. Känns inte som en rolig grej längre, blir bara stressad av den. Inte bra att hålla på med onödiga saker som man blir stressad av när man lider av nog mycket stress ändå. Är verkligen en sån som blir stressad för ALLT. 

Jaja, skit i det nu, vi får se om jag slutar eller inte! Anledningen till att jag inte lagt upp bilderna från Estland än är för att min kamera är på lagning..hoppas den kommer hem snart igen, saknar den som fan. Lite komiskt att när man har kameran så finns det bara tråkiga saker att ta kort på, sen när man inte har den, då jävlar händer det massa roliga saker. 
Hur som helst så har jag börjat fixa mig till PDOL ikväll, hoppas det blir en grym kväll! Det börjar på Kim Gs stuga med mina två finaste- Jens och Anna, sedan till stan! Ses där! Puss ha de braa!



Kommentera

Publiceras ej