ESTLAND

0kommentarer

Heeeeeeeeeeeej. Inte bloggat på länge nu!! Har inte orkat eller hunnit, direkt efter sommarjobbet i fredags for jag och mötte upp Jens på Strömbacka där vi jobbade i matsalen för PSG. Vi var hemma rätt sent eftersom det jobbet slutade 8. Vi for tillbaka till stan och såg paraden, köpte en klänning på stan (ni får se den sen, ska ha den på bröllopet!) sen for vi till Kim och Rebecka. Vi såg film och lekte med deras marsvin. Sov hos Jens eftersom jag skulle upp och jobba även på lördag. 


Yeeaaaahh.....







Så jävla söt!




Skulle börja 10 på lördagmorgon, så vaknade då, men då hade jag fått ett sms om att det var dubbelbokat så skulle inte behöva jobba men skulle få 400 ändå. Så somnar om, efter någon timme ringer telefonen och jag får veta att killen som skulle jobba aldrig kom så det var bara att klä på sig och fara. Fick stå och steka hamburgare hela dagen, fyfan så vidrigt.
Efter det for jag hem och duschade jävlat direkt (efter att jag ätit en pizza...hehehe), sen kom Anna och jag började leta fram kläder, smycken osv till Estland. Haha, riktigt rolig kväll, både jag och Anna var lite övertrötta...
Sen ringde fylleJens och var jättegullig, sen for Anna och jag fixade det sista med packningen och somnade. 
Imorse steg jag upp halv 12 och solade, målade mina skor och sånt där, sen såg jag en film och sen for jag till Jens. Vi mös hos Inger innan vi for till Erik, nu har vi sovit ett tag, vaknade halv 12. Vi tänkte att vi skulle sova "middag" och vara vakna hela natten eftersom vi börjar fara till Estland vid 4 på morgon idag! Hoppas jag kan blogga därifrån, annars får ni se en enorm bildbomb när jag kommit hem!



Ha det bra!


Kommentera

Publiceras ej