Vad är det för dag idag?

1kommentarer

Tja vaknade typ nyss. Helt sjukt, hade ju ställt väckaren på 09.00 för att stiga upp och fara till stan. Tänkte följa Jens och ta bort gipset och sedan träffa Johanna (kusinen) medan jag var där! Problemet var bara att när jag la mig i sängen kring 2 så kunde jag inte somna även fast jag var trött. Låg vaken till 6 då mamma steg upp, gick ner till henne osv. Hon sa att jag inte skulle fara till stan imorgon utan sova istället, så jag gick och la mig igen, läste till 7 och somnade. Blir jättestressad när jag vet att jag måste sova, men inte kan. Hatar det, får ångest och börjar gråta asmycket...hhahaha. Lol.

Nu ska jag fara till Jens för att börja fixa mig till LK ikväll! GRYMT. Vi får skjuts dit av Annas mor och sedan hämtning av min modre. Känns skönt att slippa tänka på skjuts hem osv när man ska dricka! 

Hoppas någon mer ska dit! 



1 kommentarer

Frida

05 Aug 2011 16:21

jajemän!! men nu haru den ;-)

Kommentera

Publiceras ej