Annis kom igen nuuu

1kommentarer

Gurglade nyss med vodka. Mums. Sägs vara bra för halsen, att det dödar bakterierna. Var äckligt som fan i alla fall, trodde jag skulle spy, men mamma bara stod och skratta åt mig och sa "men du dricker ju sånt där rent från ansiktstvätt-flaskor" (PDOL & LK, smart va?) 

Nåja, idag lekte vi med 1: orna, tänkte ta smygkort när dom var som fulast men fick inte för Ruttan. "Alla måste vara över 18 och godkänna det, annars så måste vi ha föräldrarnas tillåtelse" vaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Skolan. 
Dessutom fick vi våran första läxa idag i Psykologi. Den är redan klar, blev 2 A4-papper. Man skulle skriva om sig själv typ "Vem är jag?" Allt som påverkat en och gjort den till den man är. Personal stuff, or something like that. 

Nu ska jag ta ett enormt kliv in i duschen, sen lägga mig i sängen och läsa om lite fascinerande saker i psykologiboken. Typ om drömmar och sånt. Seriöst asintressant. Älskar att jag valde Omvårdnads och får ha så roliga karaktärsämnen. 

Imorgon slutar vi 20 i ett, grymt skönt! Om jag har lika ont  halsen då som jag har nu så ska jag ta ett lugnt gympass senare på kvällen, annars tar jag ett hårt. Kanske går hem också. Om anna vill gå med mig :D Jaja, nu ska jag prioritera duschen, BYE





Snela annis, va med mig


1 kommentarer

Beaverboy

24 Aug 2011 22:46

Ni har stora problem @ bild 1

Kommentera

Publiceras ej