gal1

0kommentarer

Blev lite svårt att äta idag, drog nämligen ut en tand efter skolan. Ett tecken på att rälsen snart placeras in i min mun. Kommer bli så sjukt gorgeous. Blöder fortfarande också, efter ca. 3 timmar. Tog en ipren mot smärtan, är en riktig tuffing, härdar jämt. Alltså, det gör ju inte ont när dom drar, utan bara sprutan i gommen och smärtan som kommer när bedövningen slutar värka (som de flesta vet), men tycker det är så förbannat konstigt att man inte känner någonting när dom drar tanden med en tång, så hårt att man inte orkar hålla huvudet stilla. Tycker det är så konstigt att det blir obehagligt.. Jaja, kolla så jävla sjuk jag ser ut. Madhouse hemma nu...






Skoja, det var bara jag som nös... Seriöst, jag gjorde det. 






HÄR är min fina mun






Och några bilder på min outfit idag!
















Kommentera

Publiceras ej