Pirates

0kommentarer

Tjaaaaaaaaaa. Kom nyss hem från korpen. Eller jaa...vi har hunnit duscha också!

Ni ska veta hur fult det var, hade precis gjort ett set klart, så satt ner och vilade. Sen tittar jag omkring i spegeln rakt framför mig, sen ser jag helt plötsligt ett ansikte speglar sig bakom dörren där man kommer in. Jag tittar bak och ser en kille stå med en mobil mot örat, han vinkar åt mig för att bli insläppt. Självklart går jag dit och öppnar dörren, han säger att han tappat en sak och tar upp en röd grej från golvet nära dörren. Sen när jag är påväg att stänga dörren så tar han fast mig, kramar mig, pussar mig på kinden och säger "tack så mycket"och låter verkligen tacksam. Blev så sjukt chockad, fatta ingenting. Sen hör jag mig själv säga "hihi, de e luuugt.." Hahahaha, VA?? Så jävla fult. Varför sa jag så? Ojojoj..

Hur som helst så vill jag ha mat nu, är ashungrig,argh. Innan korpen så solade vi på SunTan, grymt skönt, hade dock druckit kaffe precis före så somnade inte denna gång! Typ första gången jag lyckas hålla mig vaken. Det är alltid så skönt att sola tycker jag, därför jag somnar. Dock sjukt obehagligt när man halvvaknar av pipen sen blir det helt plötsligt kallt och mörkt, men man fattar inte varför. Bara jag som tycker det är grymt läskigt? haha, kanske. Jaja, nu ska jag gå och äta, sen se nyaste Pirates, ha sex och sova. Såååå godnatt dudes








lik min motivation, funkar jävligt bra




Kommentera

Publiceras ej