FEAST

0kommentarer

Hejsan! Måste säga att även denna dag har varit ganska dryg. Jag och Jens kom hem vid 7. Vi for och handlade direkt, sen lagade vi en enkel middag som bestod av chorizo-korvar och sallad. Salladen gjorde jag på honungsmelon, vindruvor, lite granatäpple, salladsglad och gurka. Efter det så laddade jag ner en film medan jag målade naglarna och medan nagellacket skulle torka så såg jag filmen, smart, jag vet. Var verkligen tvungen att måla dom, gelenaglarna hade växt så pass långt ut på mina riktiga att det fan inte såg klokt ut. Tack Elin B som tipsade mig om en mörk färg så det skulle se bäst ut! Verkligen sjukt nöjd över att dom fortfarande sitter kvar. Jaja, när naglarna hade torkat hyffsat bra så åt jag vad som fanns kvar av granatäpplet. ÅÅÅÅÅÅÅ, vad det är gott. Smakar som söta lingon, eller typ som lingonsaft. Dessutom är dom superroliga att äta. Love it. Efter att ha sett halva filmen blev jag dock less, så fick ett uppdrag av Jens- att göra mackor åt honom medan han pluggade teori. Han åt 9 stycken. Well done. 

Nu blir det film med Jens snart, trots att han drygat i flera timmar!









Och detta gjorde älskling medan jag fick diska..











NU-TVÄTT

SEN-FEAST




Kommentera

Publiceras ej