Hänga med kändisar är tufft.

0kommentarer

Hej igen! Tänkte att jag kunde småblogga medan jag funderar på om jag ska ge upp den eller inte!

Ska ge er en uppdatering. Efter PDOL-helgen så har jag och Jens legat i sängen två hela dagar. Fredagen var väl sådär, såg inga artister eller så. På lördagen förfestade vi hos William M och for sedan in och såg en del av Maggios framträdande. Efter det mötte vi upp Jens och massa och såg Labyrint med dom. I slutet av kvällen gick jag, Anna och Jens och åt, sen träffade vi på Labyrint på området. Vi hängde med dom ett tag, det var sjukt gryyyymt. Jacco kom dock senare så han är bara med på andra bilden med Jens!






Fick credits för att jag gjorde L:et rätt väg även fast jag var tvungen att använda fel hand!


Det var allt om PDOL!

I slutet av inlägget kommer random bilder som jag inte visat på bloggen än!

Tänkte bara berätta att jag har bestämt mig för en lite rolig grej nu. Jag ska fan skaffa mig en vit iller när jag blir äldre. Typ då jag bott själv ett tag. Kostar ca 6000 på ett år med försäkringar och sånt skit, men vill verkligen ha en. Dom är ju så sjukt söta, som en liten katt. Har länge tänkt att jag skulle vilja ha en kattunge fast bara så länge den är sådär liten. Det är ju lite elakt, så varför inte en gullig iller istället????







RANDOMBILDER:


Såg Harry P på bio med Jens. Kändes sorgligt att det var sista filmen, att nånting man har vuxit upp med hela sitt liv bara tog slut sådär :( hehe






Jag och Jens såg 5 sräckfilmer och var onyttiga!








Min bror fyllde 19 och jag tvingade min mamma att ta fina kort på mig och Jens.


That's it! Nu ska jag se film med Jesse! Puss
(ps. bilderna från Estland kommer snart! Skäms över att jag inte lagt upp dom än)
(pss. nämde Jens 9 gånger i detta inlägg)











Kommentera

Publiceras ej