sommaren är kort

0kommentarer

Hejhej. Idag så har det faktiskt varit rätt varmt. När jag vaknade så gick jag ut och solade en timme, sen gick jag och Jens till ICA och handlade. Efter det for han hem. Jag och mina föräldrar åt middag på altanen ikväll, det gick att sitta i linne till klockan 7.

Mår jättebra just nu även fast massa dåliga saker händer:
1. Jag är sjuk och hostar jättemycket.
2. Skolan börjar snart. Egentligen så är det inte jobbigt, men gruvar mig för tyska steg 4.
3. Jag har nageltrång. Nageltrånget varar även fast jag fotbadat i såpa två gånger per dag.
4. Sommaren är slut
5. Kommer inte ha råd att köpa höstkläder till höst. 

Menmen, detta får man ta. Nu ska jag bada fötterna i såpa igen, sedan ska jag packa och fixa lite. Klockan 9 ska jag försöka ta mig iväg mot Jens. Ska faktiskt cykla dit, duktigt, duktigt. Gick dessutom före frukost idag så är riktigt flitig med mitt nyttiga liv nu! Dock lite sugen...



Kommentera

Publiceras ej