PMS

0kommentarer

Steg precis upp, mår illa och är grymt trött. Sov inge bra inatt, dessutom vaknade jag halv 10, låg vaken till 12 och somnade om till halv 1. Är sjukt hugrig..ska gå ner och äta nu tror jag!
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Måste handla och laga mat, men sedan blir det väl förmodligen att se film hela kvällen och somna tidigt. Skulle vilja fara och sola, men vet inte. Känner mig riktigt nere idag, tack pms. 

"Det är ofta de psykiska symptomen som dominerar vid PMS. Stämningsläget förändras i riktning mot nedstämdhet och kvinnan blir känslomässigt instabil. Det gäller allt mellan "att känna sig olycklig" (vara dysforisk) och verklig depression. Däremellan ligger tendens att bli irriterad, orolig och aggressiv." 

Allt stämmer in på mig..yaaaaaaaaaaayy. 




Kommentera

Publiceras ej