hemmakväll

0kommentarer

Hejhej! Steg upp otroligt sent imorse, men det var ändå ingen sol och somnade sent igår. Fick dessutom veta att min kusin ligger på akuten, hon tuppa typ av osv så hon skulle stanna på lasarettet inatt. Kommer förmodligen få veta mer sen, typ varför osv! Tråkigt. Hoppas det inte är någonting allvarligt bara. Ganska fult imorse, jag fråga mamma om jag fick följa, sen sa hon bara "men vad ska du göra där", sen for hon. Yaaaaaaaaay. 

Jaja, blir tydligen att sova hemma själv kväll, Jens orkar inte följa med Så ska utnyttja tiden, typ ta ett bad tror jag, mysa, läsa, städa  bort lite sen igår osv. Se någon töntig film som jag aldrig får se när han är med! Hihi. Kanske göra något gott, typ fruktsallad eller milkshake. Mmmmmmm  Uppdaterar sen ikväll, ska försöka ta några kort med min gamla, jävla äckelkamera! Fattar inte att det kan ta så länge att reparera min nya, "Det tar tre veckor nu när det är så många som har semester" Jävla gaaaaaaaaaah. Miss it. Jaja, som sagt, uppdaterar ikväll! BYE

Kommentera

Publiceras ej