GEEK

2kommentarer

Nu har jag handlat jävlat allt till skolstarten. Kalender, pennor, sudd, stift, häftapparat, pennfodral, block och gem. Vet, Geek som fan. Nu ska jag fixa schemat och sen äta parisare till middag. Seriöst, hur gott är inte parisare? Typ galet. Love it. Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt, försöka somna tidigt, läsa, se en film och tagga till den första riktiga lektionen för iår- Individuella, Biologi, klockan 09.20 imorgon! Var inställd på att vara själv från klassen på den lektionen, sen säger Anna att vi har samma schema. Tänker att hon är trög eftersom hela klassen har samma, förutom individuella då. Men sen visar det sig att vi har exakt samma schema. Så utan att prata med varandra så har vi båda valt Biologi! Skööööööööööööööööööööönt, blev sjukt glad. 


juste, lovade att ni skulle få se en bild på min otroligt snygga pizza som jag gjorde igår, såååå... här är den;



Före





Efter





blicken från mamma...hahaah

2 kommentarer

anna

22 Aug 2011 19:13

"Men det får man ju gratis om man har en pappa som jobbar på NKV"

linda

22 Aug 2011 19:55

hahah, jaaa, jag fick ju det!!!!!!! Förutom kalendern och häftapparaten. Den är skitcool, lime/knallgrön och asliten!!

Kommentera

Publiceras ej